Oleme abivajajast ainult pooleteise tunni kaugusel!

INTRAC Eesti AS-il on viis esindust üle-eestiliselt paigutatud selliselt, et klientide juurde jõutakse maksimaalselt pooleteise tunniga. Kõikides esindustes on varuosade ladu ja töökoda, kus tehakse hooldus- ja remonttöid.

Ettevõtte tegevjuhi Tanel Teimanni sõnul tehakse esindustes vaid pooled remonttööd. „Umbes 50% kõigist hooldus- ja remonttöödest viime läbi kliendi juures põllul, metsas või töökojas,” selgitas Teimann.

Klientide masinaid hooldama ja remontima sõidavad igapäevaselt 16 hooldusbussi, mis aastas läbivad kokku ca pool miljonit kilomeetrit. „Hädaolukordades jõuame klientide juurde peamiselt samal päeval, kõrgperioodidel on reageerimisaeg veidi pikem,” sõnas Tartu piirkonna teenindusinsener Villu Oja. „Kui klient helistab hommikul ning teatab, et vajab abi, siis jõuab hooldusbuss temani samal päeval. Tänu logistiliselt sobivale esinduste paiknemisele on maksimaalne väljasõidu kaugus 100 kilomeetrit ehk ajaliselt umbes poolteist tundi.”

Vilunud spetsialistid ja tipptasemel tehnoloogiad

Kui rasketehnikaga peaks tööhoos midagi juhtuma, tuleks esimese asjana ühendust võtta INTRACi esindusega. Esmalt üritatavad ettevõtte spetsialistid nõu anda telefoni teel, et juht saaks masina kasutamist koheselt jätkata. „Kui vea väljaselgitamine on keerulisem, sõidab hooldusbussiga kohale meie spetsialist,” kirjeldas teenindusinsener probleemide lahenduskäiku.

„Hooldusbussidesse on sisse ehitatud töökoda koos vajalike tööriistade ja väikese laoga, et kohapeal vajalikud varuosad välja vahetada. Kõik meie tehnikud on oma ala tippspetsialistid, kelle tugevuseks on pikaajalised kogemused ning pidev enesearendamine ja täiendamine,” ütles Villu Oja, kelle sõnul läbivad tehnikud igal aastal nii ettevõttesiseseid kui ka -väliseid koolitusi.

Remont- ja hooldustööde järjekorrad võivad pikemaks venida hooaja alguses kevadel, kui masinad talveunest äratatakse. „Kui tegemist on hooldustööga, saab aja tehniku juurde umbes kolme päeva jooksul. Sama on ka väiksemamahuliste remontöödega,” rääkis Oja. Talvekuudel valmistatakse ette järgmiseks hooajaks ning töökojas tehakse suuremahulisemaid remonttöid.

INTRAC Eesti 16 hooldusbussi läbivad kokku ca 500 000 km aastas.

Selleks, et masinaid kvaliteetselt remontida, peab ettevõte omama korralike seadmeid. „Investeerime igal aastal uutesse tööriistadesse ja seadmetesse. Eelmisel aastal oli remont- ja hooldustööde kvaliteetsemaks muutmise koguinvesteeringuks ligikaudu 200 000 eurot,” sõnas ettevõtte tegevjuht ning lisas, et oluline osa masinate igapäevaelus on ka varuosadel. „Meie ladudes on kokku umbes 40 000 toodet – nii originaal- kui B-kategooria varuosad.”

Kuidas ennetada probleeme ning pikendada masina eluiga? Vastab INTRAC Eesti põllumajandusmasinate koolitusinsener Teet Oras:

  • On väga oluline, et masina operaator oleks läbinud kasutuskoolituse, oskab masinat õigesti käsitleda, kontrollib igapäevaselt vastavalt kasutusjuhendile masina sõlmed (õlitasemed, liigendsõlmed, jne) ja reageerib kiirelt veakoodidele, millele masin viitab.
  • Tehase poolt ettenähtud hooldused tuleb teha õigel ajal ning kasutada kvaliteetseid hooldematerjale ning õlisid.
  • Hooldust peaksid läbi viima kogemustega spetsialistid, kes tehase poolt etteantud graafiku järgi kõik vajalikud toimingud ära teevad. INTRAC Eesti saab masina tehnilise seisukorra kohta infot just hooldusi tehes. Tehniku tähelepanekud edastatakse kliendile ning soovitatakse õigel ajal ette võtta ennetav remont, et vältida hilisemaid suuremaid probleeme, mille likvideerimine on kordades kulukam.

INTRAC Eesti AS tegeleb põllumajandus- ja metsamasinate müügi, hoolduse ja remondiga ning varuosade müügiga. 23 aastat Eesti turul tegutsenud INTRACi esindused asuvad Tartus, Tallinnas, Pärnus, Jõhvis ja Kuressaares. INTRAC esindab mitmeid ülemaailmseid brände: MASSEY FERGUSONI traktorid, JOHN DEERE metsamasinad, MANITOU teleskooplaadurid, CASE ehitusmasinad ja BOMAG teede-ehitusmasinad.

Tagasi