CASE laiendab D-seeria roomikekskavaatorite sarja viie uue mudeliga

CASE Construction Equipment tutvustab messil BAUMA 2016 uusi mudeleid, millega laiendatakse ettevõtte uue põlvkonna D-seeria roomikekskavaatorite valikut.
Mudelid CX130D, CX160D ja CX180D mahuvad keskmise suurusega masinate sarja, ülejäänud uued mudelid viivad aga D-seeria suured masinad uuele tasemele: CX490D on oma C-seeria eelkäijast üle ligikaudu 1,5 t võrra, mis viib masina kaalu väga lähedale 50 tonnile. Seeria suurim, suurteks kaevetöödeks mõeldud CX500D annab aga võimsa esituse enam kui 50-tonnise töökaaluga. Need kaks ülivõimsat mudelit, mis vahetavad välja eelmise põlvkonna CX470C ja CX470C ME, nimetati ümber masinate suurema kaalu tähistamiseks.
Kõik uued mudelid on varustatud CASE-i erakordselt madala kütusekuluga Tier 4 Final (Euro IV) nõuetele vastava hooldusvaba diisliosakeste filtrita tehnoloogiaga. Masinad on suure jõudlusega, mugavad, ohutud ja madalate käituskuludega, mis on juba tuntuks teinud varem müügile toodud D-seeria mudelid.
 


Uutele D-seeria roomikekskavaatoritele on paigaldatud CASE-i eelnevalt turule toodud uue põlvkonna mudelite tõestatult tõhus intelligentne hüdraulikasüsteem. D-seeria tõhustatud väga töökindel hüdrauliline juhtimissüsteem viib masina juhitavuse ja töö sujuvuse uuele tasemele. Uuema, tõhusama hüdraulika abil tagatud lühemad tsükliajad ja suurem kaal suurendavad mudelite jõudlust – eriti kahe raskema, üle 25 t kaaluva masina puhul.
Uute mudelite tsüklikestused on lühemad uute elektrooniliselt juhitavate hüdrauliliste pumpade ja suurema juhtventiili tõttu, mis tõstavad masinate jõudlust veelgi. Uued pumbad ja suurem ventiil parandavad masina reageerimisvõimet, mille tulemuseks on eelmise põlvkonnaga võrreldes peaaegu 12% võrra lühem tsüklikestus. Uued mudelid on ka suurema tõstevõimsusega.
Suurt jõudlust tõstab veelgi roomikekskavaatorite suurepärane autonoomsus, mille taga on väga võimas kütus, AdBlue® paagid ning masinate kütusetõhusus. AdBlue paaki peab täitma vaid kord iga 10 kütusetankimise kohta, seega ei kulu sellele lisaaega.

Uute D-seeria mudelite ülalpidamiskulud on märkimisväärselt madalad. Esiteks tagavad mootori tehnoloogia ja uus hüdraulika eelmise põlvkonnaga võrreldes väiksema kütusekulu.
Kolm töörežiimi – kiire režiim, suure võimsusega režiim ja automaatrežiim – aitavad masinal energiat säästa ning energiat kasutatakse ainult nii palju, kui käsil oleva operatsiooni läbi viimiseks tarvis.
Uued mudelid on varustatud ka CASE-i energiasäästusüsteemidega, milleks on pumba pöördemomendi kontroll, automaatse ooterežiimi ja ooterežiimilt seiskamise funktsioonid, poolikontroll, poomi ökonoomsuse kontroll ja pöörete kontroll. Need süsteemid kasutavad kütuse säästmiseks ära kõik võimalused, vähendades seeläbi veelgi ülalpidamiskulusid ja aidates masinal kauem töökorras püsida.

Avaras kabiinis on ruumi rohkem kui ühegi teise sama klassi masina puhul, kabiini sisustus on suurepärase konfiguratsiooniga ja esmaklassiliste omadustega. Täielikult reguleeritav juhtpaneel ja uus õhkvedrustuse ja kõrge seljatoega iste muudavad masina väga mugavaks. Hermeetiline ja täisreguleeritav kabiin on madala müra- ja vibratsioonitasemega, mis tagab D-seeria klassi vaikseimate hulka kuuluva töökeskkonna. Suur multifunktsionaalne laiekraanmonitor ja katkematult töötavad tagavaatekaamerad teevad juba niigi suurepärase panoraamnähtavuse veelgi paremaks.
Igale masinale saab (soovi korral) lisada uue LED-töövalgustite komplekti, mille valgustus sarnaneb päikese valgusega ja on halogeenlampidest enam kui kolm korda erksam – nii saab töövõtja töötada ööpäevaringselt.
Kõigi mudelite ROPS-kabiinidele on väljastatud 2. taseme ROPS-kabiini sertifikaat ning soovi korral saab ka raskemates tingimustes operaatori ohutuse tagamiseks kasutada tervet rida vahendeid kabiini esiosa kaitsmiseks. Soovi korral tehases paigaldatav liikumisalarm tagab tööobjektil masina ümbruses suurema ohutuse.
Telemaatikasüsteem CASE SiteWatch võimaldab masinapargi halduril masina liikumist jälgida ning aitab vältida masina ebaõigel eesmärgil kasutamist ja kaitsta kliendi vara.

 

                            


 

Uued D-seeria mudelid on projekteerud ja ehitatud töökindlateks ja vastupidavateks. Poomi ja noole uus disain vähendavad masina struktuurile avalduvat pinged ja suurendavad töökindlust. Poomi väga vastupidavast valuterasest jalg ja ots, üle poomi jooksev valuterasest liigenddetail ning kaetud nooleosa teevad poomi ja noole tugevamaks ja vastupidavamaks. Töökindlust suurendavad veelgi poomi ja noole silindritele paigaldatud ohutusventiilid, mis hoiatavad ülekoormuse puhul.
Uue kujundusega veermiku komponentide mõõtmed on suuremad, mille tulemuseks on veelgi suurem töökindlus ja vastupidavus. Uue veermiku ühekaldelise disaini tõttu koguneb masina korpuse ja roomikute vahele vähem materjali. Materjal libiseb puhastusoperatsiooni käigus kergesti välja ja operaator säästab teliku puhastamisel aega.
 
 

Uue põlvkonna D-seeria

 

Uued mudelid CX130D CX160D CX180D CX490D CX500D ME
          Väga 
vastupidavad 
poom ja nool
Maksimaalne kaal 14 000 kg 17 400 kg 18 500 kg 48 300 kg 51 000 kg
Mootori võimsus
(ISO 14396)
78,5 kW
(105 hj)
86 kW
(115,3 hj)
86 kW
(115,3 hj)
270 kW
(362 hj)
270 kW
(362 hj)
Mootori pöördemoment
(ISO 14396)
356 Nm 356 Nm 356 Nm 1363 Nm 1363 Nm
Heitkoguste tase Tier4 Final /
Stage IV
Tier4 Final /
Stage IV
Tier4 Final /
Stage IV
Tier4 Final /
Stage IV
Tier4 Final /
Stage IV
Pumpade vooluhulk 2 x 129 l/min 2 x 142 l/min 2 x 142 l/min 2 x 364 l/min 2 x 364 l/min
Maksimaalne ulatus 8,3 m 9 m 9 m 11,9 m 10,52 m
Maksimaalne
kaevesügavus
5,5 m 6 m 6 m 7,72 m 7,31 m

 


TALLINNA LAOS ON NÜÜD KA KOHAPEAL UUS D-SEERIA ROOMIKEKSKAVAATOR CASE CX210D!

Tagasi